Έρωτας μέχρι θανάτου και η δεκαετία του ’60

Ο έρωτας είναι μία πηγή έμπνευσης που έχει σημαδέψει τον κόσμο για πάρα πολλά χρόνια. Είναι αυτή η δύναμη που μας έχει κάνει να αλλάξουμε από τη μία στιγμή στην άλλη και μας μετατρέπει από απλούς ανθρώπους σε ήρωες. Τα κείμενα που έχουν γραφτεί για μία από τις δύο μεγαλύτερες δυνάμεις του κόσμου είναι άπειρα όπως άπειρος είναι και ο έρωτας.

Η άλλη δύναμη είναι ο Θάνατος και όταν αυτές οι δύο δυνάμεις ενώνονται τότε γεννιέται κάτι υπερανθρώπινο κάτι τρομακτικό κάτι που ο άνθρωπος δεν μπορεί να καταλάβει. Ο έρωτας που οδηγεί στο θάνατο είναι ένα από τα μεγαλύτερα προβλήματα που βλέπουμε όλοι οι άνθρωποι που ασχολούμαστε τόσο ¨παιδιάστικα¨ με το ίδιο το είδος μας.
Η γενιά του 60 με τις μεγάλες αντιθέσεις του Ουρανού με τον Πλούτωνα στην Παρθένο και τον Κρόνο με τον Χείρωνα στον Ιχθύων και ιδιαίτερα τα χρόνια από το 65 μέχρι και το 1968. Η γενιά αυτή πέρασε και θα περάσει μέσα από πάρα πολλές κρίσεις που θα τη φέρει αντιμέτωπη με συναισθηματικά δράματα και κυρίως με το θέμα του άρθρου μας που είναι ο έρωτας στην πιο ακραία του μορφή.

Ο έρωτας με τον θάνατο δύσκολα συμβαδίζουν αλλά όταν αυτό γίνεται η ακατανίκητη τους ένωση ταυτόχρονα είναι γοητευτική αλλά και τρομαχτική.

Παρθένος – Ιχθείς

Το ζώδιο της Παρθένου σε ένα μεγάλο βαθμό έχει να κάνει σχέση με την υπηρεσία του κάθε ανθρώπου στο κοινωνικό σύνολο έτσι ώστε να μπορέσει να είναι χρήσιμος σε αυτό. Στο σημείο της Παρθένου ο άνθρωπος καλείτε να φέρει ένα πολύ μεγάλο έργο και να εκπληρώσει έναν πολλές φορές θεϊκό ίσως σκοπό. Στον Ιχθύ τα πράγματα είναι λίγο διαφορετικά. Εκεί ο άνθρωπος καλείτε να γίνει ο ίδιος θεός και να μπορέσει να δώσει τον καλύτερο του εαυτό στον κόσμο και να τον σώσει από τις δυσκολίες του και τις αμαρτίες του. Παρόλα αυτά το δίπολο αυτό είναι πάρα πολύ επικίνδυνο γιατί μπορεί να προκαλέσει πάρα πολλά προβλήματα στον κόσμο γιατί μπορεί εκτός από τον άξονα της υπηρεσίας και της θέωσης να γίνει ο άξονας που σχετίζεται με τον εξευτελισμό και την υποδούλωση. Αυτή ακριβώς η έννοια είναι και η επικίνδυνη μέσα στο χάρτη γιατί αν μη τι άλλο αυτό που μας αποκαλύπτει σε μεγάλο βαθμό είναι ότι οι άνθρωποι της δεκαετίας του 60 στην οποία υπάρχουν τόσο μεγάλες και τραγικές αντιθέσεις πολλές φορές μπορεί να παραποιήσουν τον έρωτα και την αγάπη με τη ζήλεια το μίσος και το θάνατο.

Η διαστρεμμένη φύση της αγάπης έρχεται πάντα όταν χάνουμε την αγάπη προς τον εαυτό μας. Όταν η προσφορά μας για τον κόσμο από πηγή προσωπικής ικανοποίησης γίνεται μία κατάσταση που τελικά δεν μας βοηθά να κερδίσουμε κάτι παρά μας κάνει να χάνουμε την αξιοπρέπεια μας. Σε μία σχέση λοιπόν πολλές φορές μπορεί να χάσουμε το μέτρο και κυριολεκτικά να πέσουμε στα «πόδια» ενός άλλου ατόμου μόνο και μόνο επειδή νομίζουμε ότι τον αγαπάμε χωρίς να κατανοούμε ότι η προσφορά εμπεριέχει πάντα την έννοια της αξιοπρέπειας μας και όχι της υποδούλωσης μας. Επίσης κάποιες φορές γινόμαστε έρμαιο των αισθημάτων μας και των ευαισθησιών μας με τέτοιο τρόπο ώστε να χάνουμε τον εαυτό μας και το Εγώ μας και να θυσιαζόμαστε για τους άλλους που σημαίνει ότι αργά η γρήγορα αυτή η έλλειψη ενδιαφέροντος θα φέρει σε καταστροφή την ίδια μας την σχέση.

Η ζήλεια, η ανασφάλεια, η έλλειψη σεβασμού των ορίων των δικών μας και των άλλων μαζί με την τάση του κόσμου να καταπιέζει η να οδηγεί ακόμη και στο θάνατο κάποιο άτομο ακόμη λόγω του πάθους του είναι αποτέλεσμα πάντα λανθασμένης εκτίμησης του εαυτού μας. Νοιώθουμε ανήμποροι και μόνοι να αντιμετωπίσουμε τα σκοτάδια της ψυχής μας έτσι χωρίς πραγματική αξία για τον εαυτό μας και χωρίς ψυχική ισορροπία τα συναισθήματα μας γίνονται ανεξέλεγκτα και έτσι χάνουμε τα όρια της πραγματικότητας. Τα δώρα του άξονα της Παρθένου και του Ιχθύ χάνονται και από πηγές ευχαρίστησης γίνονται πηγές πόνου και θλίψης.

Η γενιά της δεκαετίας του 60 ιδιαίτερα από το 65 μέχρι και το 68 είναι άτομα που παρουσιάζουν τις περισσότερες φορές πολλά και σημαντικά προβλήματα στη ζωή τους. Αυτό συμβαίνει γιατί τους είναι αδύνατο να μπορέσουν να βρουν την συναισθηματική τους ισορροπία. Γεννημένοι οι περισσότεροι από γονείς ιδιαίτερα καταπιεστικούς ( οι γονείς αυτής της Γενιάς είχαν η τον Πλούτωνα στον Καρκίνο ή τον Πλούτωνα στον Λέοντα) που δεν τους επέτρεψαν να δημιουργήσουν την δική τους ταυτότητα τουλάχιστον στην συναισθηματική τους πλευρά.

Πολλές φορές άτομα πεινασμένα για αγάπη είναι η γενιά με την μεγαλύτερη συχνότητα στατιστικά στην αυτοκτονία και στους ξυλοδαρμούς. Τα μεγάλα προβλήματα της γυναίκας βέβαια μέσα από αυτή τη γενιά μπορεί να βγήκαν στην επιφάνεια αλλά η ανεξίτηλη πληγή αυτών των ανθρώπων φαίνεται από παντού μιας οι πλανήτες στον άξονα αυτό τους περιορίζουν σε πολύ μεγάλο βαθμό τη δημιουργικότητα.

Στον παρακάτω χάρτη παραθέτουμε τη στιγμή της αντίθεσης στην μεγαλύτερη της ένταση. Εδώ δεν έχουμε μόνο τον Ουρανό και τον Πλούτωνα σε αντίθεση με τον Κρόνο και τον Χείρωνα αλλά και την Σελήνη και την Αφροδίτη να συμμετέχουν στον άξονα αυτό καθώς και τον Δία να τετραγωνίζει τους παραπάνω πλανήτες. Πάρα πολλές μπορεί να είναι οι ερμηνείες για όλο αυτό το πλανητικό σκηνικό όμως οι παρακάτω λέξεις είναι αρκετές. Απελπισία, μοναξιά, πόνος, θλίψη και μία απέραντη αγάπη που δεν ξέρει πώς να εκφραστεί. Αυτά είναι και τα χαρακτηριστικά της γενιάς αυτής, μία γενιά διψασμένη τόσο για την αγάπη που πολλές φορές έφτασε και θα φτάσει και στη συνέχεια στα άκρα.


Χάρτης μέγιστης έντασης στον χάρτη στον άξονα Παρθένου – Ιχθύων

Ο Φόβος της εγκατάλειψης και το φάντασμα της μοναξιάς είναι αυτά που κάνουν αυτούς τους ανθρώπους είτε να χάνουν τα όρια και να σκοτώνουν ακόμη ή να κλείνονται στον εαυτό τους και να μην μπορούν να ζήσουν τη ζωή τους. Παρόλα αυτά και οι δύο πράξεις είναι πράξεις διαφυγής και δειλίας. Προσπαθούν να γλιτώσουν και να ξεπεράσουν αυτό που δεν μπορούν να πάνε ενάντια στο χρόνο να αντισταθούν στο πάγωμα των συναισθημάτων. Από τον κόσμο που με συμβουλεύετε ίσως να είναι οι άνθρωποι αυτής της περιόδου που δεν μπορούν να ανεχθούν το βέβαιο που δεν είναι άλλο από τον χωρισμό.
Πολλές γυναίκες κάτω από το βάρος των ανασφαλειών τους αντί να τολμήσουν κλείστηκαν στον εαυτό τους και αρνήθηκαν την αγάπη και τον συναισθηματικό τους κόσμο. Ο θάνατος δεν θα πρέπει να ταυτίζεται μόνο με τον θάνατο τον σωματικό πολλές φορές από την πολύ αγάπη σκοτώνουμε τις καρδιές μας δεν επιτρέπουμε στον εαυτό μας να αγαπήσει και του αρνούμαστε το δικαίωμα να αγαπηθεί. Αυτό είτε το θέλουμε είτε όχι είναι μία μορφή θανάτου.

Βέβαια δεν είναι επίσης τυχαίο ότι είναι η γενιά που έρχεται πρώτη στις ανθρωποκτονίες από πάθος γιατί δεν ήθελαν το άτομο που αγαπούσαν να πάει με κάποιο άλλο άτομο ή είναι αυτά τα θύματα ανθρώπων που τους καταπίεζαν και όταν τόλμησαν να ανεξαρτοποιηθούν από τους συντρόφους τους δυστυχώς τους αφαιρέθηκε η ζωή. Οποιαδήποτε συναισθηματική ήττα για όλο αυτόν τον κόσμο έχει ένα πολύ έντονο πόνο και η διαχείριση αυτού του πόνου είναι πολλές φορές αδύνατη.

Παθιασμένοι έρωτες

Όμως σίγουρα οι έρωτες που φτάνουν μέχρι και τα άκρα δεν είναι δημιουργία του 20ου αιώνα. Οι άνθρωποι πάντα καταφέρναμε να δημιουργήσουμε καταστάσεις οι οποίες δεν μπορούσαν να τις σκεφτούν ούτε οι μεγαλύτεροι μυθιστοριογράφοι. Πολλοί θα περίμεναν ότι στους παθιασμένους έρωτες υπάρχει σίγουρα ένας έντονος Πλούτωνας ο οποίος να συνδέετε με την Αφροδίτη και ένας Άρης με κάποιο τρόπο να συνδέετε με την παραπάνω όψη έτσι ώστε να υπάρχει μία εκτίναξη της libido.

Αυτό όμως δεν φτάνει ο παθιασμένος έρωτας πάντα έχει σαν βάση του ένα «πιστεύω» μεταξύ των ανθρώπων που συνθέτουν το Ζευγάρι που κάνει τουλάχιστον τον ένα από τους δύο να πιστεύει ότι βιώνει κάτι έξω από την καθημερινότητα. Βιώνει για αυτόν κάτι που δεν είναι συνηθισμένο, αυτή την αίσθηση την δίνει πάντα ο Ποσειδώνας. Ο Ποσειδώνας είναι ο πλανήτης που δίνει χρώμα στα γεγονότα και ανάλογα αν είναι καλά τοποθετημένος μπορεί να νοιώθουμε ότι είμαστε στον παράδεισο ή στην κόλαση.

Πάντως όπως έχω ξαναπεί η ύπαρξη ενός έρωτα πόσο μάλλον παθιασμένου έχει σαν βασικό συστατικό τον Ποσειδώνα ο οποίος διυλίζει το Εγώ του ανθρώπου και τον κάνει να χάνει την ταυτότητα του. Με αυτό τον τρόπο ο άνθρωπος δεν σκέφτεται καθαρά και χάνει τη σωστή ( εάν υπάρχει σωστή) οπτική. Παρόλα αυτά για μία σχέση που θα οδηγήσει στο θάνατο μέσα από τις έντονες διαφωνίες των ατόμων ή μέρα από τα νεύρα ενός ανθρώπου χρειάζεται πάνω από όλα ο Κρόνος η ο Χείρωνας, χρειάζεται δηλαδή ένας πλανήτης που είτε θα υπάρχει πολύ έντονη μία ανασφάλεια που θα μας τρομάζει τόσο που δεν θα μπορούμε να σκεφτούμε σωστά ή μία πληγή που θα λειτουργεί με τέτοιο τρόπο ώστε να χάνουμε την ανθρωπιά μας και θα λειτουργούμε εγωιστικά έτσι ώστε να καλύψουμε με ημίμετρα την πληγή μας όσο μπορούμε.


Bi-wheel χάρτης του ζευγαριού στο οποίο ο άνδρας σκότωσε την ερωμένη του από υπερβολικό πάθος.
Τα ωροσκόπία του τραγικού ζευγαριού ανάστροφα.

Παραπάνω έχουμε το χάρτη ενός ζευγαριού με πολύ άσχημο τέλος. Ο Jonathan όπως ονομάζω εδώ είχε σχέση με την Marian για πάρα πολύ μεγάλο σχετικά χρονικό διάστημα. Ο άνδρας ήταν πολλά χρόνια μεγαλύτερος της κοπέλας και είχε πάντα την ανασφάλεια μήπως η κοπέλα τον εγκαταλείψει οπότε και θα έμενε χρόνος. Η κοπέλα ήταν αρκετά όμορφη και γοητευτική. Όταν αποφάσισε να φύγει η κοπέλα από τη σχέση ο Jonathan δεν άντεξε και τελικά στην σκότωσε με έναν ιδιαίτερα ειδεχθή τρόπο που δεν χρειάζεται να αναφέρουμε μίας και δεν είναι ζήτημα της αστρολογικής μας κοινότητας. Θα ήθελα όμως να προσέξετε πάρα πολύ αρχικά το χάρτη της Κοπέλας η οποία εδώ ήταν το θύμα.

Έχει την πολύ σημαντική αντίθεση στον Άξονα Παρθένου – Ιχθύ η οποία σχεδόν ειρώνικά θα έλεγα είναι μέσα στον άξονα του 1ου – 7ου του συντρόφου της και μάλιστα ο Κρόνος της είναι σχεδόν επάνω στο μεσουράνημα. Πολύ σημαντικές είναι και οι όψεις οι οποίες υπάρχουν μεταξύ τους. Οι πλανήτες και των δύο σχηματίζουν ένα πολύ δυνατό μεγάλο Τετράγωνο στα μεταβλητά. Επίσης το σύνολο των Πλανητών στην Παρθένο – Ιχθυ για την Κοπέλα πέφτει στον 2ο και 8ο οίκο ενώ γενέθλια ο σύντροφος της είχε ένα μία αντίθεση Άρη – Πλούτωνα χαρακτηριστικό της έντασης του χαρακτήρα του αλλά και του πείσματος που είχε μιας και ήταν στα σταθερά. Εκτός από αυτό όμως βλέπου την Σαφέστατη επιρροή του Κρόνου και του Χείρωνα καθώς και την Επιρροή του Ποσειδώνα που δίνει την τρομερή ψευδαίσθηση γύρω από την οποία κινήθηκε αυτή η σχέση.

Η ανάλυση βέβαια του ωροσκοπίου είναι τεράστια και δεν είναι αυτό το θέμα μας. Αν ψάξουμε πιο βαθιά στους χάρτες θα δούμε ότι όπως μας πληροφορούν οι συγγενείς η κοπέλα είχε χρόνια κατάθλιψη και είχε τάσεις αυτοκτονίας, θα δούμε λοιπόν ότι σε ένα μεγάλο βαθμό αυτή η ίδια θέλησε να την σκοτώσει έτσι ώστε να μπορέσει να βρει τη λύτρωση της. Όπως είπαμε σκοπός μας δεν είναι η ανάλυση αυτού του ζευγαριού που συγκλόνισε παλιότερα τον κόσμο του Texas αλλά να καταλάβουμε τη σημασία που έχουν κάποιοι συνδυασμοί πλανητών γύρω από τον έρωτα και πώς μπορούν να μας δείξουν πώς ο άνθρωπος φτάνει στα άκρα.

Αν λοιπόν μπορούσαμε να μαζέψουμε κάποια χαρακτηριστικά βίαιων σχέσεων σε ένα πρώτο επίπεδο θα μπορούσαμε να πούμε:

Πλούτωνας γωνιακός και με έντονες όψεις με τους ερωτικούς πλανήτες την Αφροδίτη και τον Άρη.
Δυνατός Ποσειδώνας που να δίνει έντονη προσκόλληση και δυσκολία κατανόησης της πραγματικότητας έτσι ώστε το άτομο να μην μπορεί να δει τα πράγματα καθαρά. Ιδιαίτερα αυτό ενισχύεται όταν ο Ποσειδώνας κάνει όψη με τον Άρη και την Αφροδίτη και τον Ερμή.
Ένας Δυνατός Κρόνος και Χείρωνας για να δημιουργήσουν την πληγή και την συναισθηματική ανασφάλεια που πρέπει να υπάρχει.
Οι Πλανήτες του ενός ατόμου τουλ να πέφτουν στους γωνιακούς οίκους του άλλου ατόμου
Οι πλανήτες του ενός ατόμου να πέφτουν στον άξονα του 2ου – 8ου του άλλου.
Ιδιαίτερη προσοχή αν έχουμε να κάνουμε με άτομο που γεννήθηκε στη περίοδο 65-68 γιατί έχουν έντονα ψυχολογικές ανασφάλειες οπότε είναι πολύ πιθανό να έχουμε αρκετά θύματα αλλά και θύτες.
Προσοχή στα μεσοδιαστήματα του Κρόνου/ Πλούτωνα, Κρόνου/ Άρη, Πλούτωνα / ‘Αρη
Ιδιαίτερη προσοχή όταν οι άξονες των Δεσμών προσβάλλονται οι βρίσκονται κοντά στα παραπάνω μεσοδιαστήματα
Προσοχή δίνουμε και στους Απλανείς αστέρες και όχι μόνο τις συνόδους και τις παραλληλίες αλλά και την ανατολή, δύση και λοιπά.

Αυτά είναι μερικά από τα κομμάτια που πρέπει να δώσουμε προσοχή σε ένα χάρτη. Σίγουρα είναι πολύ περισσότερα αλλά θα επεκταθούμε σε μετέπειτα άρθρα. Το σίγουρο είναι ότι όσο περισσότερη προσωπική ασφάλεια έχουμε και είμαστε καλά με τον εαυτό μας τόσο πιο εύκολο θα μας είναι να μπορέσουμε να βιώνουμε πιο υγιείς και πιο επιτυχημένες σχέσεις.

 

Χρήστος Άρχος

Πηγή: Αστρολογία για όλους

Advertisements

Σχολιάστε

Συνδεθείτε για να δημοσιεύσετε το σχόλιο σας:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s