Πριγκίπισσα Νταϊάνα – Μια ζωή σαν παραμύθι

Μια φορά κι έναν καιρό και για την ακρίβεια, ένα βράδυ τον Ιούλιο του 1961, γεννήθηκε η Νταϊάνα Σπένσερ, που άρχισε την πολυτάραχη διαδρομή της σαν Λαίδη, συνέχισε την καριέρα της σαν πριγκίπισσα της Ουαλίας και υπέγραψε το τέλος του παραμυθιού απλά σαν Νταϊάνα.
Αφοσιωμένη στον προσωπικό της αγώνα για τις «νάρκες κατά προσωπικού», πάτησε η ίδια την νάρκη του χειρότερου εφιάλτη της, εκείνη της ανθρωποφάγου αγοράς των Μ.Μ.Ε. Με τη σύντομη και πολυτάραχη ζωή της έγινε η συγγραφέας και η πρωταγωνίστρια ενός σύγχρονου παραμυθιού με θλιβερό τέλος, χωρίς άλλο προηγούμενο. Ήταν νέα, όμορφη, πλούσια, φιλεύσπλαχνη και πριγκίπισσα.

 

Σ΄ έναν κόσμο γεμάτο ασχήμια, φτώχεια σκληρότητα και ταπεινώσεις, η Νταϊάνα με τη φυσική της παρουσία και την ανθρώπινη επαφή της, δημιουργούσε στους απόκληρους της ζωής που την άγγιζαν και της μιλούσαν την αίσθηση πως δεν τους χωρίζει αγεφύρωτο χάσμα με αυτό που είναι και με εκείνο που δεν πρόκειται να γίνουν. Γιατί η Νταϊάνα ήταν η «πριγκίπισσα της διπλανής πόρτας» και για άλλους λόγους: Eίχε δηλώσει δημόσια πως δεν είχε ιδιαίτερη μόρφωση, φωτογραφήθηκε με ένα Αρλεκιν και στην περιβόητη συνέντευξη στο ΒΒC δεν δίστασε να αποκαλύψει κρυφές λεπτομέρειες από τον προσωπικό ερωτικό της βίο, χρησιμοποιώντας λαϊκές εκφράσεις σαπουνόπερας. «Υπήρξε πολύς συνωστισμός σ΄ αυτό το γάμο» είπε, σχολιάζοντας τη σχέση του Κάρολου με την Καμίλα και «ναι, προχώρησε» τη δική της σχέση με τον ωραίο αξιωματικό. Ακόμη και ο θάνατός της, αν παρακάμψουμε τους παπαράτσι, ήταν ένα κοινό αυτοκινητιστικό δυστύχημα, απο τα χιλιάδες της καθημερινότητας. Η βιογράφος της έδειξε με μία φράση πόσο ταίριαζε στη λαϊκή εικόνα της Νταϊάνας αυτός ο θάνατος: «Εκείνο που μας παρηγορεί», είπε, «είναι ότι αυτά δε συμβαίνουν μόνο σε κοινούς ανθρώπους»…

Η Νταϊάνα υπήρξε ένα από τα αναισθητικά της λαϊκής συνείδησης αλλά και κάτι περισσότερο, διαχειριζόταν το λαϊκό συναίσθημα με εκπληκτική ευκολία, ανεξάρτητα από τις προθέσεις ή τα προσωπικά της αισθήματα. Κάποιοι είπαν ότι αυτό είναι και ταπεινωτικό κι αδιέξοδο. Αλλοι, πως το μοιραίο δυστύχημα ήταν…δολοφονία. Εμείς απλώς ερευνήσαμε στο διαδίκτυο και στον Τύπο και καταγράψαμε. Τα συμπεράσματα και οι κρίσεις είναι όλα δικά σας!

Η ηρωίδα του παραμυθιού…

� Γεννήθηκε την 1η Ιουλίου του 1961 στις 7.45 μ.μ. στο Sandringham, Norfolk, της Αγγλίας από αριστοκρατική οικογένεια και μεγάλωσε υπό την προστασία του πατέρα της Τζον Σπένσερ, όγδοου Κόμη του Σπένσερ και βασιλικού ακόλουθου της Βρετανικής Αυλής. Οι γονείς της πήραν διαζύγιο όταν η μητέρα της Φράνσις εγκατέλειψε την οικογενειακή εστία το 1964, για χάρη του Πήτερ Σαιντ Κιντ.

� Το 1977 ξεκινάει τη φιλική της σχέση με τον πρίγκιπα Κάρολο την εποχή που εκείνος είχε ερωτική σχέση με την αδελφή της Σάρα. Η Νταϊάνα προοριζόταν, από την οικογένειά της, για τον πρίγκιπα Ανδρέα αδελφό του Κάρολου. Εργάστηκε από το 1979 έως το 1981 σαν νηπιαγωγός ενώ παράλληλα συμμετείχε στον ευχάριστο βίο της Αυλής κάνοντας παρέα περισσότερο με τους νεαρούς πρίγκιπες Εδουάρδο και Ανδρέα παρά με τον μεγαλύτερο και απόμακρο Κάρολο.

� Στο μεταξύ η Σάρα χώρισε με τον Κάρολο δηλώνοντας στον βρετανικό τύπο ότι δεν θα παντρευόταν τον πρίγκιπα εξαιτίας της ασταθούς και υπεροπτικής συμπεριφοράς του. Το Μπάκιγχαμ όμως είχε άλλα σχέδια…

� Στις 24 Φεβρουαρίου του 1981 ο διάδοχος έκανε πρόταση γάμου στην ξανθή συνεσταλμένη λαίδη, η οποία γοήτευσε αμέσως τα Μ.Μ.Ε με τη φρεσκάδα και την αθωότητα των 19 της χρόνων.

� 29 Ιουλίου 1981. Γίνεται ο πριγκιπικός γάμος του αιώνα στον Καθεδρικό Ναό του Αγίου Παύλου στο Λονδίνο. Την γαμήλια τελετή παρακολούθησαν πάνω από 750 εκατομμύρια τηλεθεατές σε 70 χώρες και ο πλανήτης έστρεψε το ενδιαφέρον του στην αγγλική μοναρχία. Όσοι τους γνώριζαν από κοντά, είχαν εκφράσει από την αρχή τις αμφιβολίες τους για την δυνατότητα ευτυχίας ενός τόσο «ασύμβατου» ζευγαριού.
Σύντομα η Νταϊάνα ανακάλυψε ότι ο πρίγκιπάς της ήταν και άπιστος: Ο Κάρολος δεν διέκοψε ποτέ την ερωτική σχέση με την Καμίλα Πάρκερ Μπόουλς, σύζυγο συνταγματάρχη και νεανικό του έρωτα.

� Η Νταϊάνα χάρισε στον διάδοχο δύο απογόνους, τον Γουίλιαμ στις 21 Ιουνίου του 1982 και τον Χάρι δύο χρόνια αργότερα στις 15 Σεπτεμβρίου του 1984. Ο Κάρολος εξέφρασε δημόσια την δυσαρέσκειά του στη γέννηση του δεύτερου γιου του γιατί επιθυμούσε κόρη. Από τα μέσα της δεκαετίας του 1980 ήταν πλέον εμφανές ότι το ζευγάρι ζούσε χωριστή ζωή. Κυκλοφορούσαν έντονες οι φήμες για καυγάδες.

� Η Νταϊάνα, από τον Οκτώβριο του 1985, άρχισε τις προσπάθειες για την προβολή της δημόσιας εικόνας της, καθώς είχε πλέον αντιληφθεί ότι ο γάμος της περνούσε σοβαρή κρίση.

� Τον Ιούνιο του 1992 ο «συγγραφέας του Παλατιού» ’ντριου Μόρτον δημοσίευσε μια «εκ βαθέων» βιογραφία της Νταϊάνας με την έγκρισή της, όπου ανέφερε ότι υποφέρει από κατάθλιψη, βουλιμία και έχει ήδη αποπειραθεί να αυτοκτονήσει, ενώ η ίδια φερόταν να κατηγορεί το Παλάτι για έλλειψη ευαισθησίας. Στο βιβλίο υπήρξαν και άλλες σοβαρές αποκαλύψεις, όπως ότι ο Κάρολος την ειρωνεύτηκε ως «στρουμπουλή», όταν πήγε να την αγκαλιάσει λίγες μέρες πριν το γάμο και ότι η Νταϊάνα τριών μηνών έγκυος έπεσε επίτηδες από την σκάλα για να τραβήξει την προσοχή του πρίγκιπα που ετοιμαζόταν ένα απόγευμα να πάει για ιππασία. Το βιβλίο εξόργισε την Ελισάβετ και αποτέλεσε την αρχή του τέλους για το πριγκιπικό διαζύγιο.

� Στις 9 Δεκεμβρίου του 1992 ο πρωθυπουργός Τζον Μέϊτζορ, αναγγέλλει τη διάσταση του πριγκιπικού ζευγαριού ενώ ένα χρόνο αργότερα ο βρετανικός Τύπος δημοσιεύει απομαγνητοφωνημένες τηλεφωνικές συνομιλίες της Νταϊάνα με το φίλο της Τζέϊμς Γκίμπλεϊ, και του Κάρολου με τη Καμίλα Πάρκερ Μπόουλς.

� Τον Ιούνιο του 1994 ο πρίγκιπας Κάρολος σε τηλεοπτική του συνέντευξη παραδέχεται ότι δεν ήταν πιστός στη σύζυγό του, αλλά αποφεύγει να κατονομάσει την ερωμένη του.

� Τον Οκτώβριο του ίδιου χρόνου κυκλοφορεί το βιβλίο της Αν Πάστερνακ με τίτλο «Μια ερωτευμένη πριγκίπισσα», στο οποίο αποκαλύπτεται η ερωτική σχέση της Νταϊάνα με τον πρώην σωματοφύλακά της και λοχαγό του ιππικού Τζέϊμς Χιούϊτ.

� Τον Νοέμβριο του 1995, η Νταϊάνα ομολογεί τη σχέση της με τον Χιουτ σε τηλεοπτική συνέντευξη στο BBC, αλλά αποκλείει το ενδεχόμενο διαζυγίου. Δεκαπέντε εκατομμύρια τηλεθεατές παρακολούθησαν τη Νταϊάνα να ξετυλίγει το κουβάρι της «ματωμένης ψυχής» της λέγοντας ότι έπασχε από βουλιμία για αρκετά χρόνια, ότι ήταν μια σκέτη ντροπή για το βασιλικό περίγυρο και ότι από τότε που θυμάται τον εαυτό της ήταν ένα κορίτσι με στρογγυλά μάγουλα.

� Στις 18 Δεκεμβρίου του 1995 παρεμβαίνει η βασίλισσα Ελισάβετ, ζητώντας από το ζευγάρι να προχωρήσει σε διαζύγιο το οποίο εκδόθηκε τελικά το 1996 στις 28 Αυγούστου ύστερα από 15 χρόνια γάμου. Ελεύθεροι και οι δύο προσπάθησαν να ξαναφτιάξουν τις ζωές τους, αναζητώντας τον έρωτα ο πρίγκιπας στην παλιά του αγαπημένη Καμίλα Πάρκερ και η πριγκίπισσα στον Πακιστανό καρδιοχειρουργό Χασνάτ Χαν.

� Στις 7 Αυγούστου του 1997 αποκαλύπτεται στον Τύπο το ειδύλλιο της Νταϊάνα με τον Ντόντι Αλ Φαγιέντ. Πρόκειται για τον τελευταίο μεγάλο έρωτα της πριγκίπισσας. Για ακόμη μια φορά αρχίζει μια εξαντλητική και ψυχοφθόρα φρενίτιδα από τα Μ.Μ.Ε που διακόπηκε απότομα στις 31 Αυγούστου του 1997 στο Παρίσι, όταν το αυτοκίνητο στο οποίο επέβαινε με τον πολυεκατομμυριούχο σύντροφό της Ντότι Αλ Φαγέντ έπεσε με μεγάλη ταχύτητα επάνω σε μια κολόνα, στην προσπάθεια του οδηγού να αποφύγει τους μοτοσικλετιστές παπαράτσι που για άλλη μία φορά την είχαν ακολουθήσει.
Η είδηση του θανάτου της σοκάρισε την κοινή γνώμη και στην κηδεία της ο Έλτον Τζον τραγούδησε με τρεμάμενη φωνή το «Αντίο Ρόδο της Αγγλίας».

Σε όλες αυτές τις ημερομηνίες της ζωής της θλιμμένης πριγκίπισσας εμείς οι Έλληνες έχουμε να προσθέσουμε άλλες δύο που πρέπει να αναφερθούν:
� Η μία είναι η Πέμπτη, 19 Σεπτεμβρίου 1996, που η Νταϊάνα επισκέφτηκε τον τάφο ενός φτωχού Έλληνα κάτω από τον ήλιο της Εύβοιας. Μοιάζει με παραμύθι αλλά είναι μια αλήθεια που έκανε το γύρο του κόσμου, όταν η Νταϊάνα ήρθε στην Ελλάδα, για να πει το δικό της δακρυσμένο «αντίο», ανάμεσα στις μαυροφορεμένες γυναίκες της Λίμνης, στα μαύρα κι αυτή, σ΄ ένα θαρραλέο νέο, τον Γιάννη Καλυβιώτη, που πέθανε από κυστική ίνωση. «Θα σταθώ δίπλα του ως το τέλος» είχε δηλώσει κι έτσι έκανε η πριγκίπισσα από τη συννεφιασμένη Βρετανία.

� Η άλλη ημερομηνία είναι ο Δεκαπενταύγουστος του 1995, όταν όλοι οι δημοσιογράφοι έψαχναν τη Νταϊάνα σε ολόκληρο το Αιγαίο. Ώσπου ήρθε η φωτογραφία της «Ελευθεροτυπίας» να δώσει το γεωγραφικό στίγμα της πριγκίπισσας.
Το ρεπορτάζ έλεγε ότι η πριγκίπισσα βάδισε στα στενά δρομάκια της Ύδρας, ντυμένη μ ένα φτηνό -αξίας 10.000 δραχμών- μακό μπλε φόρεμα και παρότι επρόκειτο για την πλέον φωτογραφημένη προσωπικότητα του πλανήτη μας όσοι την είδαν είχαν να λένε για την ταπεινοφροσύνη και το χαμόγελό της. Η φωτογραφία της στην Ύδρα ήταν η μοναδική στο χρονικό διάστημα μετά την δημοσίευση των φωτογραφιών της με τον Ντόντι Αλ Φαγιέντ, για τον οποίο κάποιοι είπαν ότι θα ήταν ο άντρας της ζωής της. Ίσως γι΄ αυτό εκείνη απλά φρόντισε να τον κρατήσει για πάντα κοντά της.

Παρόλα αυτά η «Λαίδη Ντι» με τη βοήθεια των Μ.Μ.Ε έμεινε στη συνείδηση των πολλών ως η «Πριγκίπισσα του λαού». Ηγήθηκε εκστρατειών για την απαγόρευση των ναρκών κατά προσωπικού, υπήρξε πρέσβειρα του ΟΗΕ σε ανθρωπιστικές αποστολές και ταξίδευε μαζί με τη Μητέρα Τερέζα στην Ινδία για να περιθάλψει φτωχούς και αρρώστους.
Η «σόλο» καριέρα της πρώην πριγκίπισσας αποδείχθηκε ακόμη λαμπρότερη. Εκείνη άλλοτε φλέρταρε με τον φακό, τρέφοντας έτσι τη δίψα του κοινού για «περισσότερη Νταϊάνα», άλλοτε όμως ένιωθε την προσωπική ζωή της να περικυκλώνεται ολοένα και πιο ασφυκτικά από τα Μ.Μ.Ε.

ΑΣΤΡΟΛΟΓΙΚΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ

Η Νταιάνα γεννήθηκε στις 1 Ιουλίου 1961 στις 7:45 μμ στο Sandrigham του Norfolk στην Αγγλία, στο πρώτο δεκαήμερο του Καρκίνου και συνεπώς βρέθηκε κάτω από την διπλή επιρροή της Σελήνης, κυβερνήτη του Καρκίνου, στον 2ο οίκο και στον Υδροχόο. Η θέση αυτή της Σελήνης, είναι ενδεικτική της ψυχολογίας της από την πρόωωρη εγκατάλειψη της μητέρας της.

Η αντίθεση της Σελήνης με τον Ουρανό, κυβερνήτη του Υδροχόου, ενίσχυσε σε μεγάλο βαθμό την συναισθηματική της ανασφάλεια, εξαιτίας της απουσίας συναισθηματικών δεσμών – οικειότητας με τα αγαπημένα της πρόσωπα στο βαθμό τουλάχιστον που η ίδια επιθυμούσε, τόνιζε δε παράλληλα, την ανεξάρτητη φύση της και τις απρόβλεπτες αντιδράσεις της. Η απρόσωπη (συλλογική) φύση του Υδροχόου, όμως δηλώνει ένα είδος διαπροσωπικής αγάπης στην υπηρεσία της ανθρωπότητας – κοινωνικών ομάδων. Η Νταιάνα, στάθηκε μητέρα των «πολλών», είτε στον λαό, που ο τίτλος της καλούσε να υπηρετήσει, είτε σε όλους τους ανθρώπους, ανά τον κόσμο, που υπέφεραν και είχαν ανάγκη από βοήθεια.

Πώς όμως μια τόσο, εκ πρώτης όψεως, ανασφαλής και ευαίσθητη γυναίκα απέκτησε θέση στο παλάτι και κατάφερε να γίνει η διασημότερη της γενιάς της, και για πολλούς, είδωλο της γυναικείας θηλυκότητας και πρότυπο της ανιδιοτελούς προσφοράς, και κυρίως πως την επηρέασαν όλα αυτά;
Ο Ωροσκόπος στον Τοξότη, προσδίδει το στοιχείο του δυαδισμού στην ζωή της και οι καταστάσεις φαίνονταν σαν να μοιράζονται σε δύο πλευρές. Αυτή της επιτυχίας και της αποτυχίας. Ελευθερία της σκέψης και έκφρασης των συναισθημάτων, υψηλά ιδανικά, ανάπτυξη και βαθιά κατανόηση φιλοσοφιών και ιδεών είναι μερικά ακόμα στοιχεία που της χάρισε ο Τοξότης, όπως επίσης και την επιθυμία να βρίσκεται σε ανάλογο ελεύθερο περιβάλλον.

Ο κυβερνήτης του, Δίας στον 2ο οίκο, μια θέση που επαληθεύει την οικονομική επιφάνεια που απέκτησε (και μέσω του γάμου της), όπως και η ενασχόληση με υποθέσεις δημοσίου ή η ανάληψη υψηλόβαθμων θέσεων! Τονίζει όμως και την πιθανή χαμηλή αυτοεκτίμηση, ως πλανήτης της επέκτασης.

Στον 2ο οίκο, επίσης, ο Χείρων στους Ιχθείς, ο οποίος ενίσχυσε την ανασφάλειά της, και ταυτόχρονα την επηρέασε με τέτοιο τρόπο ώστε να πιστεύει ότι τα χρήματα και τα υλικά αποκτήματα γενικότερα ήταν η πηγή της δυστυχίας της. Ο Χείρωνας όμως τονίζει και την ουτοπική /ρομαντική της τάση αλλά και την δυσκολία της να θεμελιώσει την αυτοεκτίμησή της, έτσι ώστε να μην «θυματοποιεί» τον εαυτό της για να μπορέσει ξεφύγει απο τις «θολές» καταστάσεις που αντιμετώπισε στην ζωή της.

Η θέση του Κρόνου της στον 1ο οίκο φανερώνει πως από μικρή ηλικία έμαθε να στηρίζεται στον εαυτό της, ταυτόχρονα δε, την έκανε να δείχνει συγκρατημένη, να αντιμετωπίζει με σοβαρότητα τους ανθρώπους, αλλά και να εξετάζει βαθιά ή/και να κριτικάρει σκληρά τον εαυτό της. Φανερώνει, επίσης, ότι η μεγαλύτερή της ίσως «δοκιμασία» ήταν η αποδοχή του εαυτού της και των επιθυμιών της, πέρα από κάθε κριτική.

Ο Ερμής σε σύνοδο με τον Ήλιο στον 7ο οίκο, τής χάρισε κοινωνικότητα και υποστήριξε την επιτυχία μέσω του γάμου με επιφανές άτομο της πατρίδας της (Καρκίνος), ενώ σε τρίγωνο με τον Ποσειδώνα την προίκισε με εξαιρετική διαισθητική ικανότητα και φαντασία ενισχύοντας τον ιδεαλισμό της και την ανάγκη να συμμετέχει συναισθηματικά στα προβλήματα των συνανθρώπων της.

Ο Ποσειδώνας στον 10ο οίκο, δηλώνει τις ψευδαισθήσεις και την παραμυθένια ποιότητα που χαρακτήρισαν τη δημόσια ζωή της. Ταυτόχρονα, όμως ως πλανήτης της ουτοπίας και του ακαθόριστου, έδινε την τάση να μην βλέπει την πραγματικότητα όπως είναι, αλλά να πλάθει η ίδια εικόνες για τους ανθρώπους και για τον εαυτό της. Αυτή η τάση της στην αυταπάτη και την πλάνη, ήταν που πολλές φορές την πλήγωσε στην ζωή της, αφού κατ’ εξακολούθηση εμπιστευόταν λάθος ανθρώπους, «ντύνοντάς» τους με ρομαντικές εξιδανικεύσεις, καταλήγοντας φυσικά πάντα προδωμένη.

Δεν προκαλεί λοιπόν έκπληξη το γεγονός ότι επέλεξε να εργαστεί -έστω και για μικρό χρονικό διάστημα- ως παιδαγωγός, μια και ήταν μια φύση γλυκιά, προστατευτική και ευαίσθητη στις ανάγκες των άλλων και δη των παιδιών, ενώ αργότερα, ασχολήθηκε με την φιλανθρωπία στην πιο ρομαντική της μορφή.

Στις ενασχολήσεις της αυτές, υπάρχει ένα κοινό στοιχείο: ήταν ο πιο ανώδυνος τρόπος για να διοχετεύει το συναίσθημά της, την αγάπη της, άφοβα/ελεύθερα, χωρίς να σκέπτεται τις συνέπειες ή το αυστηρό Βρετανικό πρωτόκολλο, ενώ η ζεστή ανταπόκριση και αγάπη του κόσμου στο πρόσωπό της, ήταν η καλύτερη ανταμοιβή.

Το τετράγωνο του Δία με τον Ποσειδώνα, δείχνει το καταφύγιο της πριγκίπισσας στις ψευδαισθήσεις του αλκοόλ και των ηρεμιστικών. Όπως συμβαίνει με τις ψευδαισθήσεις του Ποσειδώνα, όταν οι σημαδεμένες πλευρές της ιδιωτικής της ζωής δημοσιοποιήθηκαν, το πρόσωπο της αλήθειας ήταν ακόμα πιο σκληρό και οι συνέπειες ήταν η βουλιμία, η κατάθλιψη και η «θυματοποίησή» της. Και η Νταϊάνα είχε δηλώσει πως η αιτία της κατάστασής της ήταν η απιστία του συζύγου της.

Το τρίγωνο Σελήνης με το Μεσουράνημα, δείχνει την μεγάλη δημοτικότητα, αλλά πολλές φορές εμφανίζεται υπερβολική και με κρίσεις, επιβεβαιώνοντας τον ευαίσθητο και εκρηκτικό ψυχισμό της (Αφροδίτη σε τετράγωνο με Σελήνη και Ουρανό).

Η μεταφυσική μοίρα του Ωροσκόπου στις 18ο 24΄ Τοξότη κατά τον Ιταλό αστρολόγο Adriano Carelli, δείχνει μεταξύ άλλων ατυχήματα, φόνο (αγάπη για την ιστιοπλοϊα και τις καλές τέχνες) και την ερμηνεύει ως πέρασμα από τη φωτιά (εκτεταμένο πόλεμο, πόνο, στεναχώριες).

Το μεσοδιάστημα Ηλίου-Σελήνης στις 2ο 51, σε σύνοδο με τον απλανή αστέρα Saratan, που συνδέεται με βίαιες καταστροφές (αν και υπό προϋποθέσεις θεωρείται τυχερή μοίρα, λόγω έξαρσης της Σελήνης).

Η βαθιά συναισθηματική φύση της πριγκίπισσας Νταϊάνας περιορίστηκε από την ανατροφή της και τις επιλογές της ζωής της. Σίγουρα ήταν ένα «μοιραίο» πρόσωπο, όπως δείχνει και ο γενέθλιος χάρτης της. Είναι φανερό πως οι συναισθηματικές της ανάγκες ήταν παράλληλες με την κατανόησή της, στις ανάγκες των συνανθρώπων της. Ο χάρτης της απεικονίζει επίσης τις αυτοκαταστροφικές της τάσεις που είναι πολύ πιθανό να συνέβαλαν στον θάνατό της.

Η εξήγηση του θανάτου της με τα αστρολογικά εργαλεία

31 Αυγούστου 1997 Ωρα: 00.25.00 πμ. Παρίσι 2E20’00» 48N52’00»
Ωροσκόπος: 17ο 40 των Διδύμων,
Mεσουράνημα: 15ο και 16 του Υδροχόου

To ωροσκόπιο του θανάτου συντάχθηκε σύμφωνα με την ώρα του δυστυχήματος και όχι της αναγγελίας της είδησης.
Σκοτώθηκε σε τραγικό αυτοκινητιστικό δυστύχημα στο Παρίσι στις 31 Αυγούστου 1997 μαζί με τον αγαπημένο της Dodi Al Fayed. Οι συνθήκες του δυστυχήματος θεωρήθηκαν περίεργες και δημιούργησαν υποψίες που όμως δεν επιβεβαιώθηκαν.

Αστρολογικά δεδομένα της μέρας του δυστυχήματος:

  1. Oι διευλαύνοντες Δίας, ο Κρόνος, ο Ουρανός και ο Ποσειδώνας ήταν ανάδρομοι.
  2. Ο προοδευμένος Αρης (κυβερνήτης του 4ου στον 9ο) ήταν σε τετράγωνο με τον Κλήρο του θανάτου.
  3. Ο τράνζιτ Ήλιος ήταν σε σύνοδο με τον Πλούτωνα, δηλωτικό της επώδυνης κατάστασης εκείνων των ημερών και την ψυχολογική φόρτιση από επώδυνες εμπειρίες.
  4. Οι σύνοδοι του τράνζιτ Ουρανού με τον Δία και του Ποσειδώνα με τον Κρόνο δηλώνουν τις ανακατατάξεις που θα συνέβαιναν στην ζωή της.
  5. Το νεφέλωμα στον 8ο οίκο με τη σύνοδο Πλούτωνα – Αρη (κυβερνήτης του 11ου στον 8ο) δείχνει τις αδιευκρίνιστες συνθήκες του θανάτου της και τις εικασίες περί εμπλοκής μυστικών υπηρεσιών, που πιθανόν ευσταθούν.

 

  • Η στιγμή του θανάτου της Νταϊάνας, θεωρήθηκε εξωπραγματική και σχολιάστηκε ευρέως. Ο πλανήτης που κυβερνά αυτού του είδους τα συναισθήματα και το εκτεταμένο ενδιαφέρον είναι ο Ποσειδώνας και πράγματι εκείνη την τραγική ημέρα, η μέση τιμή του πλανήτη ήταν στο τριπλό μηδέν (000), χωρίς παραδοσιακές μείζονες ή ελάσσονες όψεις, με τον Ωροσκόπο/ Μεσουράνημα (000), ούτε και με συγκεκριμένα ή αξιόλογα σημεία, όπως οι Δεσμοί, το Βέρτεξ ή ο Equal Ωροσκόπος, γεγονός που του δίνει ιδιαίτερη δυναμική.
  • Μαζί με τoυς άλλους δύο πρωτεύοντες πλανήτες, Ερμή και Ουρανό, έχουμε ένα μάλλον τρομακτικό προφίλ: Ένα συνολικό ξέσπασμα του συναισθήματος (λόγω του ατυχήματος ή μέσα σε απρόβλεπτες περιστάσεις) που συνέβη κατά τη διάρκεια μιας σύντομης συνάντησης ή σε ταξίδι με κάποιο όχημα. (Ποσειδώνας /Ουρανος /Ερμής).
  • Ο Ποσειδώνας, επίσης, κυβερνά τα ναρκωτικά και το αλκοόλ, και η χρήση τέτοιων ουσιών από τον οδηγό του αυτοκινήτου, φαίνεται να διαδραματίζει κεντρικό ρόλο σε αυτό το θλιβερό γεγονός.
  • Το πορτρέτο γίνεται πιο συναρπαστικό όταν μελετήσουμε τους οίκους των «υπερβατικών» πλανητών.
  • Ο πρωτεύων Ποσειδώνας και ο τριτογενής Ουρανός στον ένατο οίκο των ταξιδιών στο εξωτερικό και ο δευτερεύων Ερμής στον 4ο, ο οποίος κυβερνά την ατομική ψυχή, την πατρίδα και τον ενταφιασμό. (Ας λάβουμε υπόψη ότι ο Ερμής κυβερνά τη δημοσιογραφία, τον Τύπο και γενικά την διάδοση των ιδεών).
  • Με τον πρωτεύοντα Ποσειδώνα στον 9ο οίκο, μπορούμε να μιλήσουμε για: διεθνές ξέσπασμα του συναισθήματος και ένα ατύχημα ή έναν απροσδόκητο κίνδυνο σε ξένο έδαφος (Τριτογενής Ουρανός στον 9ο).
  • Με τον απροσδόκητο θάνατό της, η προσωπικότητα (Oυρανός) της Νταϊάνας ήρθε αμέσως στο προσκήνιο. Ήταν, ή προσπάθησε να είναι, μια ανθρωπιστική προσωπικότητα.
  • Ο γενέθλιος Δίας της, κυβερνήτης επίσης των ανθρωπιστικών έργων, ήταν πρωτεύων (υπερβατικός) πλανήτης.
  • Με το θάνατό της, ο μελλοντικός της ρόλος (Oυρανός), αυτός που τώρα φανταζόμαστε όταν έρχεται στη μνήμη μας, αλλά και εκείνος ο οποίος στο παρελθόν, έκρυβε τα σκάνδαλα και τα προσωπικά της προβλήματα, ήρθε στο επίκεντρο: για πρώτη φορά, συγκεκριμένοι άνθρωποι την θεώρησαν ακόμα και αγία (πρωτεύουσα διέλευση Ποσειδώνα).
    Μάλιστα η Εκκλησία της Αγγλίας ,θεώρησε υποχρέωσή της να πληροφορήσει το κοινό, ότι αν και η Νταϊάνα ασχολήθηκε πράγματι με αγαθοεργίες, εντούτοις δεν ήταν μια μοντέρνα αγία.
    Ωστόσο, παρά την πατερναλιστική της συμβουλή, ακόμα και σήμερα υπάρχει μια κάποια λατρεία στο πρόσωπό της.
  • Ο Ουρανός κυβερνά επίσης την ξαφνική και απροσδόκητη ανατροπή των καταστάσεων (ψυχική λειτουργία της εναντιοδρόμησης (Jung). Με την Ουράνια ποιότητα του θανάτου της Νταϊάνας, η συλλογική αντίληψη της Νταϊάνας, ως ενσάρκωσης μιας αυθεντικής πνευματικής δύναμης, ξαφνικά ρίζωσε, σε παγκόσμιο επίπεδο.
  • Ο δευτερεύων Ερμής, στον 4ο οικο, συμβολίζει με παράξενο τρόπο, όχι μόνο το θέμα του ταξιδιού, αλλά και το ρόλο των δημοσιογράφων που την ακολουθούσαν παντού στην πατρίδα, και την οδήγησαν στις αναζητήσεις της και στα φιάσκο του εξωτερικού. Ο ρόλος της δημοσιογραφίας ως παράγοντα στο θάνατό της συζητήθηκε στους μήνες που ακολούθησαν. (Σύμφωνα με την Linda Reid: ο 4ος οίκος είναι η τελευταία θέση της ασφάλειας, η αλληγορική μήτρα στην οποία μπορεί να αποσυρθεί κατά περιόδους το άτομο).
  • Με τον 4ο οίκο να κυβερνά τις συνθήκες του τέλους της ζωής μας και τον τάφο, μπορούμε να προσθέσουμε ότι τα ΜΜΕ στάθηκαν η αφορμή (δευτερεύων Ερμής / 4ος οίκος) του θανάτου της.

Ο τραγικός Eπίλογος του παραμυθιού

Oι αντιδράσεις που συνόδευσαν τον θάνατό της το 1997 ήταν τόσο έντονες, ώστε πολλοί σκέφτηκαν ότι οι μελλοντικές επέτειοι θα αποτελούσαν γεγονότα υψίστης εθνικής σημασίας, στα οποία θα αναβίωναν ξανά και ξανά οι ίδιες σκηνές πένθους και δακρύων. Όμως η εξέλιξη των πραγμάτων ήταν διαφορετική. Η πρώτη επέτειος πραγματοποιήθηκε σε κλίμα ηρεμίας και οι επόμενες πέρασαν σχεδόν απαρατήρητες, ως μη γενόμενες. Οι απόπειρες να τιμηθεί η μνήμη της χαμένης πριγκίπισσας κατέληξαν σε κακόγουστη φάρσα, από την υπογραφή της πριγκίπισσας πάνω σε σωληνάριο μαργαρίνης, έως το συντριβάνι, μνημείο στο πρόσωπό της, το οποίο μεταβλήθηκε σε βούρκο.

Παρόλα αυτά, η Νταϊάνα παραμένει για άλλους ένα αληθινά λαϊκό είδωλο, όπως και οι ήρωες των παραμυθιών, ένα πρόσωπο που αρκεί το μικρό του όνομα, χωρίς τίτλους και επώνυμο, να αποκαταστήσει την οικειότητα και να ταυτισθεί με πρόσωπα γνωστότατα σε όλους μας, όπως η δικιά μας Μελίνα, όπως η Αλίκη ή και ακόμα η Χιονάτη και η Σταχτοπούτα.

Για άλλους, δυστυχώς, η Νταϊάνα είναι ένα μεγάλο εμπορικό κεφάλαιο. Οι ιστορίες της Λαίδης Ντι κόσμησαν τα πρωτοσέλιδα των ταμπλόιντ για δεκαετίες. Η πριγκίπισσα εξακολουθεί να έχει σημαντική απήχηση στα υψηλά κοινωνικά στρώματα. Η έκδοση του βιβλίου «Πέρα από το μαύρο», στο οποίο η πριγκίπισσα Νταϊάνα απευθύνει, μέσω ενός μέντιουμ, τον λόγο στα παιδιά της από το υπερπέραν, αποδεικνύει του λόγου το αληθές. Είναι ασφαλώς πολύ νωρίς για να γνωρίζουμε αν αυτές οι τάσεις θα επικρατήσουν, αν δηλαδή η εικόνα της Νταϊάνα θα διατηρηθεί στη συλλογική μνήμη. Aν θεωρούμε τη λήθη αναπόφευκτη, αυτό οφείλεται στο γεγονός ότι η Νταϊάνα διέφερε από τους υπόλοιπους αστέρες της δημόσιας ζωής. Δεν άφησε πίσω της ούτε ταινίες ούτε τραγούδια, τα οποία θα μπορούσαν να προσελκύσουν νέους οπαδούς. Το μόνο που μας άφησε είναι η εικόνα της, οι φωτογραφικές εκδοχές του εαυτού της. Aν αφαιρέσει κανείς αυτήν την εικόνα δεν μένει τίποτα, εκτός μόνον από το σημαντικό ανθρωπιστικό της έργο.

Σε αντίθεση με τη Μέριλιν Μονρόε ή τον Έλβις, το άστρο της Νταϊάνα τροφοδοτήθηκε από την ίδια της τη ζωή. Περιέργως, η μοναδική κληρονομιά που μας άφησε ήταν οι αντιδράσεις μετά τον θάνατό της. Η ενθουσιώδης εβδομάδα αφιερωμένη στην Νταϊάνα αναλύθηκε και εξετάστηκε λεπτομερώς, περισσότερο από κάθε πράξη ή λόγο της πριγκίπισσας.

Για ορισμένους, ήταν μια στιγμή συλλογικής τρέλας, όπου οι συνήθως φλεγματικοί Βρετανοί χάνουν τα μυαλά τους. Για άλλους, ήταν ένα ρήγμα στον κοινωνικό μας βίο, το οποίο χαρακτήρισε μια μεταβατική περίοδο, που αποδείχθηκε ανθεκτική στον χρόνο. Η συλλογική συναισθηματική αντίδραση στον θάνατό της, η οποία προκάλεσε τεράστια εντύπωση. Το πλήθος των μπουκέτων, τα λίγα λεπτά σιγής για τους θανόντες, η σπασμένη φωνή των πολιτικών, αποτελούν τα θεμέλια ενός ναού, ο οποίος κτίστηκε μετά τον θάνατο της Νταϊάνα.

Εδώ τελειώνει και το παραμύθι… Ένα παραμύθι με άδοξο τέλος όχι σαν αυτά που συνήθιζε να μας αφηγείται η γιαγιά για το παλικάρι που έρχεται και παίρνει καβάλα στο άλογο την κοπέλα. Αυτό το παραμύθι είχε απ’ όλα. Βασιλιάδες, πρίγκιπες, ίντριγκες, «καλούς και κακούς», χρήμα και δόξα, σεξ, θλίψη ανάμικτη με κρυφές στιγμιαίες απολαύσεις και πολλή λάμψη και φωτογένεια. Τι περισσότερο ζητά απεγνωσμένα στις μέρες μας η βιομηχανία των ΜΜΕ για να μαγέψει το αδηφάγο κοινό της; Τι το καλύτερο οι κάθε λογείς μάγοι μελλοντολλόγοι και τσαρλατάνοι που διαμορφώνουν συνειδήσεις, εκμεταλλευόμενοι την ανθρώπινη αδυναμία και τον πόνο;

Advertisements

Σχολιάστε

Συνδεθείτε για να δημοσιεύσετε το σχόλιο σας:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s