Μοιραίες σχέσεις Error Flynn Beverly Aadland

Error Flynn και Beverly Aadland» Μπορεί μία σχέση να αποβεί μοιραία; Θα μπορούσε να φέρει ουσιαστικές αλλαγές στη ζωή μας, είτε προς την θετική, είτε προς την αρνητική πλευρά;
Πράγματι, κάποιοι άνθρωποι χαράζουν την πορεία μας με την παρουσία τους. Φέρνουν μεγάλες αλλαγές και μας ωθούν σε κινήσεις που καθορίζουν το μέλλον μας. Οι άνθρωποι αυτοί, αγγίζουν ευαίσθητα σημεία του χάρτη μας και μας έλκουν με ένα τρόπο… σχεδόν μαγικό! Κλονίζουν τις ισορροπίες μας και μας ανατρέπουν τα καθιερωμένα. Ακόμη κι αν περάσουν για λίγο χρονικό διάστημα από την ζωή μας, θα λέγαμε πως αντέχουν στη μνήμη, περισσότερο ίσως από κάθε μόνιμο σύντροφο. Ξεχωρίζουν και γι’ αυτό βρίσκονται στον δρόμο μας!

Όταν η λογική δεν ελέγχει την καρδιά μας, τότε το ένστικτο παίρνει την πρωτοβουλία. Βασικοί και μοιραίοι παράγοντες μίας σχέσης ιδιαίτερης, θα είναι οι καρμικοί παράγοντες σε πρώτο βαθμό (οι Δεσμοί της Σελήνης, το Βέρτεξ και άλλα σημαντικά καρμικά στοιχεία του χάρτη μας) όταν μπαίνουν σε λειτουργία από τους πλανήτες του άλλου, αλλά και η Μαύρη Σελήνη (η γοητεία που οδηγεί σε ανεξέλεγκτες καταστάσεις), όπως και οι προσωπικοί μας πλανήτες, που εκφράζουν τις ανάγκες μας.

Και στην περίπτωση αυτή, η συναστρία και ο σύνθετος χάρτης θα είναι δείκτης της ποιότητας μία σχέσης, η οποία φαίνεται να μας ελέγχει κι όχι να την ελέγχουμε. Οι αποφάσεις πρέπει να μελετώνται. Η δράση να μην είναι παρορμητική και αυθόρμητη, όπως θα θέλαμε. Θα χρειαστεί προσοχή λοιπόν, όταν αισθανθούμε πως χάνουμε την σοφία της επιλογής των κινήσεών μας!

Ανάμεσα στις μοιραίες σχέσεις που είχαν και τραγικό αποτέλεσμα, είναι η σχέση του ηθοποιού Έρολ Φλυν με την τελευταία σύντροφό του.

Ο Έρολ Φλυν, γιος ενός βιολόγου από την Αυστραλία, έγινε ηθοποιός μεγάλης εμβέλειας, ένα από τα δημοφιλέστερα και πλέον προσοδοφόρα αστέρια της Warner Bros, κατά τις δεκαετίες του 30 και του 40. Αθλητικός, όμορφος, στην εφηβεία του ήταν ένας δύσκολος μαθητής, αφού είχε κατ’ επανάληψη αποβληθεί από πολλά σχολεία. Άρχισε να εργάζεται στα 15 του και ασχολήθηκε με πολλές και διαφορετικές εργασίες. Μέχρι που τον ανακάλυψε ο κινηματογράφος. Στους ρόλους του που άφησαν εποχή, έπαιζε τον ήρωα, τον δίκαιο, τον επαναστάτη, μα κυρίως ήταν ο ψηλός, γοητευτικός άντρας που όλες επιθυμούσαν.
Η προσωπική του ζωή, ήταν αρκετά έντονη. Πολλές οι ερωτικές του περιπέτειες, τρεις γάμοι, τρία διαζύγια και τέσσερα παιδιά, ποτό και διασκεδάσεις, ήταν η εικόνα του. Παράλληλα όμως, κατηγορήθηκε για αποπλάνηση ανηλίκου δύο φορές, αλλά αθωώθηκε. Τα ξενύχτια, τα γλέντια και το ποτό, τον ακολούθησαν ως το τέλος, που ήρθε πρόωρα σε μία κρουαζιέρα με το κότερό του στο Βανκούβερ, στην αγκαλιά μίας νεαρής ερωμένης του, μόλις 17 ετών, της Beverly Aadland.
Η φράση που λεγόταν και τον ακολουθούσε ήταν «In like Flynn», και ήθελε να δηλώσει τον τρόπο ζωής του. Ο ίδιος συνήθιζε να λέει: «I like my whisky old and my women young».

Έγινε πολύ αγαπητός σε έργα εποχής, αν και γύρισε κι άλλα είδη ταινιών. Όσοι τον γνώρισαν, θα θυμούνται τα: «Ιnto the Valley of Death», «In the Wake of the Bounty», «Captain Blood», «The Adventures of Robin Hood», «Dodge City», «The Adventures of Don Juan».

Αξίζει να δούμε αστρολογικά, την σχέση με την τελευταία του αγαπημένη, την Μπέβερλυ, στα χέρια της οποίας άφησε την τελευταία του πνοή. Θα διαπιστώσουμε πως η παρουσία της στη ζωή του, είχε ισχυρά σημεία έλξης, αλλά παράλληλα και επικίνδυνα για να τον φέρει σε κρίση. Βέβαια, θα ήθελα να επισημάνω, πως μία ανάλογη περίπτωση κρίσης, μπορεί να φέρει στον άνθρωπο δυσκολίες ανυπέρβλητες, ανατροπές στη ζωή του και στο μέλλον του, κι όχι απαραίτητα τον θάνατο.

Στις γενέθλιες προδιαγραφές του, ο Έρολ Φλυν είχε τον Ήλιο στους Διδύμους, τον Ωροσκόπο στον Κριό και την Σελήνη στον Καρκίνο. Έξυπνος, ευέλικτος και ικανός στον λόγο (σύνοδος του Ερμή με τον Πλούτωνα και τον Ήλιο στους Διδύμους), έχοντας τονισμένο τον 3ο οίκο, στοιχεία σημαντικά για ένα ηθοποιό. Η τριπλή σύνοδος με την Αφροδίτη, τον Ποσειδώνα και την Σελήνη στον Καρκίνο και στον τρίτο οίκο, σε τρίγωνο με τον Άρη στους Ιχθείς στον 11ο οίκο, μας οδηγούν στο συμπέρασμα πως επικοινωνούσε μέσα από την τέχνη και γινόταν ερωτικός. Ωστόσο, αν και οι πλανήτες της αγάπης βρίσκονται στο τρυφερό ζώδιο του Καρκίνου, δέχονται το ταυ τετράγωνο από τον Κρόνο και τον Ουρανό και έτσι οι σχέσεις δεν έχουν εύκολα διάρκεια. Υπάρχει μία πλάνη, ένα παραμύθι ή το κυνήγι μίας ουτοπίας, μία ψευδής εικόνα ερωτική, το ποτό (παρουσία του Ποσειδώνα) που δημιουργεί σύγχυση.

Η παρουσία του Δία στον οίκο των αισθηματικών, αν και αδύναμος ως προς το ζώδιο, φέρνει στον νου μας, την πληθώρα των σχέσεων. Σημείο ευαίσθητο στον χάρτη, είναι η Μαύρη Σελήνη σε μοίρα που προϊδεάζει για μοιραίες καταστάσεις (29η των μεταβλητών ζωδίων) και τετραγωνίζει τον Ήλιο του. Στην ακμή του 6ου οίκου, πληροφορεί τις ερωτικές κατακτήσεις και σχέσεις μέσα στη δουλειά, αλλά και ευαισθησίες στην υγεία, αν δεν προσέξει.

Η Μπέβερλυ ανήκει στο ζώδιο της Παρθένου ως προς τον Ήλιο, αλλά σε σύνοδο με τον Ποσειδώνα και τον Άρη της (στοιχείο της ονειρικής αναζήτησης του συντρόφου – αλλά και οι σύντροφοι μέσα από την τέχνη) στην 29η της Παρθένου (μοίρα ευαίσθητη για ισορροπίες), με τον ωροσκόπο στον Σκορπιό και τη Σελήνη στον Τοξότη. Οι σχέσεις της και μετά τον Φλυν δεν είχαν επιτυχία, ίσως επειδή τα κριτήρια δεν είναι σαφή για την εικόνα του άντρα που θα την ενδιέφερε είτε σαν φλερτ (Άρης – κυβερνήτης και του 5ου της οίκου), είτε σαν σύζυγος (Ήλιος). Παράλληλα, η ακμή του 7ου οίκου της είναι σε σύνοδο με τον σταθερό αστέρα Αλγκόλ, που φέρνει σοβαρά προβλήματα, ενώ η Αφροδίτη είναι αδύναμη (στη Παρθένο) στον 10ο οίκο (σχέσεις από τον κοινωνικό της χώρο), αλλά σε ταυ τετράγωνο με την Σελήνη και τον Κρόνο και τον Ουρανό. Δυσκολία για αισθηματική ικανοποίηση επομένως.

Αυτοί οι δύο άνθρωποι όμως, όταν ήρθαν κοντά, είχαν πολύ ισχυρά στοιχεία έλξης στον χάρτη τους.

  • Στη συναστρία τους, μπορούμε να δούμε πως στη Μαύρη Σελήνη του Φλυν, έχουμε σύνοδο ιδιομοιρίας με τον Ποσειδώνα και τον Άρη της Μπέβερλυ, όπως και σύνοδο με τον Ήλιο της. Η γοητεία της Μαύρης Σελήνης, δεν μπορεί να μείνει ανεπηρέαστη από ένα τόσο εκρηκτικό συνδυασμό, πάθους, ονείρου, έντονης σεξουαλικότητας και ορμητικής αναζήτησης του ονείρου, σε καταστάσεις εκτός ελέγχου (και λόγω της συγκεκριμένης μοίρας).
  • Ο Ήλιος του Φλυν κάνει σύνοδο με την Μαύρη Σελήνη της, επομένως κι από την πλευρά αυτή, έχουμε τον ερωτισμό να προκαλεί έντονο ενδιαφέρον.
  • Το Βέρτεξ του Φλυν κάνει σύνοδο με τον Ωροσκόπο της Μπέβερλυ και σημαίνει πως η προσωπικότητά της τράβηξε το ενδιαφέρον του έντονα, καθώς θεώρησε πως βρήκε αυτό που αναζητούσε, μία σημαντική παρουσία για την ζωή του, μία αξέχαστη εμπειρία.
  • Η τριπλή σύνοδος της Αφροδίτης, του Ποσειδώνα και της Σελήνης είναι σε σύνοδο με το Βέρτεξ και τον Δία της Μπέβερλυ. Εδώ έχουμε και από την πλευρά της την ιδιαίτερη επαφή που της ανατρέπει να δεδομένα, καθώς θεωρεί πως δέχεται την ζεστασιά και την τρυφερότητά του σαν κάτι το μοναδικό.
  • Ο Δίας του Φλυν στον 5ο οίκο των κατακτήσεων και των φλερτ, είναι σε σύνοδο με το Μεσουράνημα και την Αφροδίτη (ιδιομοιρία) της φίλης του. Εκείνος της αναπτύσσει τα αισθήματα, αλλά παράλληλα βοηθά και στη καριέρα της (ήταν ηθοποιός).
  • Σχέση καρμική, καθώς ο Β. Δεσμός του Φλυν είναι σε σύνοδο με τον Κρόνο της φίλης του και ο Ν. Δεσμός του Φλυν είναι σε σύνοδο με την Σελήνη της φίλης του.

Υπάρχουν κι άλλες όψεις φυσικά, όπως τα τετράγωνα του Πλούτωνα, του Ερμή και του Ήλιου του Φλυν με τον Ήλιο της Μπέβερλυ, που ασκούν επιρροή προς εκείνη, αλλά και τα τετράγωνα του Κρόνου της Μπέβερλυ προς τον Δία και τον Άρη του Φλυν, που μας πληροφορούν ότι προσπάθησε να κυριαρχήσει πάνω στις ερωτικές του διαθέσεις (Άρης – η διάθεσή του και Δίας – κυβερνήτης του 5ου του οίκου). Σημαντική είναι και η διάμετρος μεταξύ του Άρη του και της Αφροδίτης της, που προκαλεί έντονο ερωτισμό.

Στο σύνθετο ωροσκόπιο, το ωροσκόπιο που θα δήλωνε την διάρκεια μίας σχέσης, ο ωροσκόπος και ο 7ος οίκος είναι στο τέλος των παρορμητικών, επομένως μας πληροφορεί για μία ασθενική κατάσταση. Χωρίς να εννοεί πως θα υπάρχει φυσική ασθένεια, είναι ένα σημείο αδυναμίας στη διάρκεια της σχέσης.
Ο Ν. Δεσμός στον ωροσκόπο, είναι ένα ακόμη σημείο αδυναμίας και ευαισθησίας. Αποτρέπει την χαρά, καθώς κάνει 150 μοίρες όψη με την πολυαστρία του 7ου οίκου και έχει ένα μεγάλο τρίγωνο με τον Χείρωνα και την Σελήνη, αλλά η Σελήνη είναι στην γνωστή μας 29η μοίρα της Παρθένου! Δηλαδή εκεί που ο Φλυν έχει την Μαύρη Σελήνη του και η Μπέβερλυ τον Ποσειδώνα και τον Άρη της!
Αφού ξέρουμε πως ο Φλυν όταν την γνώρισε, είχε μία ζωή έκλυτη, με ποτό (ήταν αλκοολικός), πολλές ερωτικές σχέσεις που κούραζαν τον αδύναμο οργανισμό του, διαπιστώνουμε στο κοινό τους ωροσκόπιο, πως η αδυναμία ενισχύεται, από την μόνιμη και διαρκή τους σχέση (η Σελήνη κυβερνά τον 7ο οίκο). Η διάμετρος της Σελήνης αυτής με τον Ουρανό, σε ένα τοπίο ήδη πολύ ευάλωτο, ενισχύθηκε την ημέρα του θανάτου του Φλυν, από την διελαύνουσα Σελήνη (σε σύνοδο με τον Ουρανό του σύνθετου).

Όλοι σχεδόν οι πλανήτες και τα σημεία του σύνθετου ωροσκοπίου είναι συγκεντρωμένα στον 7ο οίκο και δέχονται τα τετράγωνα του Κρόνου (κυβερνήτη του σύνθετου ωροσκόπου) και του Χείρωνα.

Το σύνθετο ωροσκόπιο έχει ιδιαίτερη επίδραση στον χάρτη του Φλυν, όχι μόνο από την σπάνια σύνοδο ιδιομοιρίας με τη Σελήνη, αλλά και από άλλα στοιχεία, όπως τα μεσοδιαστήματα:

Στον προσωπικό του χάρτη έχουμε

  • Το μεσοδιάστημα Άρη/Κρόνου, που θεωρείται του θανάτου (αν και διαφωνώ με την απόλυτη έκφραση αυτή, καθώς δεν προκαλεί πάντα θάνατο, αλλά φέρνει σοβαρές δυσκολίες και σκληρές καταστάσεις τουλάχιστον), έκανε σύνοδο με την Κοντρασκιά του Ουρανού του σύνθετου. Αρνητική επίδραση λόγω Κοντρασκιάς και μάλιστα απρόβλεπτη (εξ ου και η καρδιακή προσβολή).
  • Το μεσοδιάστημα Άρη/Αφροδίτης, ερωτικό, κάνει τετράγωνο με την Μαύρη Σελήνη, τον Δία, τον Ήλιο και την Αφροδίτη του σύνθετου.
  • Το σκληρό μεσοδιάστημα Κρόνου/Πλούτωνα, που μιλά – μεταξύ άλλων- για περιορισμό, βιολογικά προβλήματα σεξουαλικότητας και ορμονών, κάνει τετράγωνο με τον Ποσειδώνα και τον Ερμή του σύνθετου.
  • Το μεσοδιάστημα του Άρη/Ουρανού, των ξαφνικών γεγονότων, κάνει τετράγωνο με τον Κρόνο (βίαιη καταστροφή) και διάμετρο με την πολυαστρία του σύνθετου στον Λέοντα, στον οίκο των σχέσεων.
  • Το μεσοδιάστημα του Ήλιου/Πλούτωνα, το πεπρωμένο του Φλυν, κάνει τετράγωνο με τον Ουρανό και τη Σελήνη του σύνθετου και την ημέρα του θανάτου έκανε διέλευση εκεί η Σελήνη της ημέρας. Ενώ έκανε τετράγωνο με τον Ποσειδώνα της Μπέβερλυ και τετράγωνο με τη Μαύρη Σελήνη του Φλυν.

Από την πλευρά του Σύνθετου χάρτη και οι δύο εραστές είχαν σχέση με τα εξής μεσοδιαστήματα:

  • Ηλίου/Σελήνης (των σχέσεων) σε σύνοδο με την Αφροδίτη και τον Β. Δεσμό (καρμική ερωτική έλξη) της Μπέβερλυ, σε τετράγωνο με τον Ουρανό της (απρόοπτος χωρισμός) και σε σύνοδο με τον Δία του Φλυν (ανάγκη να αναπτύξει τη σχέση- ένωση)
  • Άρη/Κρόνου (το δύσκολο μεσοδιάστημα ρήξης, θανάτου) έκανε σύνοδο με τον Ν. Δεσμό της Μπέβερλυ και τετράγωνο με τον Ουρανό της (πάλι το απρόοπτο και η ανατροπή)
  • Αφροδίτης/Πλούτωνα (αισθησιακές απολαύσεις, πάθη)σε διάμετρο με το Μεσουράνημα της Μπέβερλυ και σε σύνοδο με τον φορτισμένο 7ο οίκο του σύνθετου.

Ο Κλήρος του Πάθους στο Σύνθετο (9 Διδύμων 58΄) σε σύνοδο με τον λαμπερό αστέρα Aldebaran, είναι σε τετράγωνο με τον Δία του Φλυν, σε σύνοδο με τον Ουρανό της φίλης του και σε τετράγωνο με την Αφροδίτη της. Φαίνεται η μαγνητική έλξη και η συναισθηματική ανάπτυξη μέσα σ’ αυτή.

Ο Κλήρος της Αγάπης στο Σύνθετο (27 Αιγόκερου 26’) είναι σε σύνοδο με τον Ωροσκόπο του Σύνθετου, ενώ παράλληλα βρίσκεται στην μοίρα έξαρσης του Άρη (που του προσδίδει ερωτική σημασία στο αποκορύφωμά της, μέσα από ένα αγώνα κατάκτησης και καταξίωσης).

Την 14 Οκτωβρίου 1959, όταν έφυγε από την ζωή, εκτός της Σελήνης, διαπιστώνουμε τις εξής διελεύσεις ακόμη:

  • η Μαύρη Σελήνη κάνει τετράγωνο με τον Δία και τον Άρη του, και φυσικά με την Αφροδίτη και τους Δεσμούς της Μπέβερλυ
  • Ο Πλούτωνας και η Αφροδίτη κάνουν σύνοδο με τον Δία του, διάμετρο με τον Άρη του, όπως και σύνοδο με την Αφροδίτη (ιδιομοιρία) και τον Β. Δεσμό της Μπέβερλυ
  • Ο Ουρανός τετραγωνίζει τον Ερμή, την Μαύρη Σελήνη και τον Ποσειδώνα του σύνθετου, όλα στον οίκο των σχέσεων
  • Ο Άρης και ο Ήλιος ήταν σε τετράγωνο με τους Δεσμούς του σύνθετου, αλλά παράλληλα σε σύνοδο με τον 7ο στο γενέθλιο του Φλυν (δύση της ζωής του) και σε διάμετρο με τον Ωροσκόπο και τον Κρόνο του, ενώ έκαναν τετράγωνο με τον Δία της Μπέβερλυ
  • Ο Ερμής και ο Ποσειδώνας τετραγωνίζουν την πολυαστρία του 7ου στο σύνθετο, και μας κάνουν να υποθέσουμε πως ίσως υπήρχαν ουσίες και αλκοόλ την ημέρα εκείνη
  • Ο Χείρωνας έκανε διάμετρο με τον Ποσειδώνα και τον Ερμή στο σύνθετο
  • Η Αφροδίτη με τον Πλούτωνα (έρωτας και πάθος) έκαναν σύνοδο με το μεσοδιάστημα Ήλιου/Σελήνης του σύνθετου, μεσοδιάστημα των σχέσεων.

Όλη η περιγραφή, που είναι συνοπτική για να χωρέσει στα πλαίσια ενός άρθρου φέρνει συνέχεια στο φως, την μαγνητική και έντονη ερωτική έλξη, το πάθος που αναπτύχθηκε και παρέσυρε τον Έρολ Φλυν και τις επιπτώσεις που είχε το χάσιμο του ελέγχου και η ακόρεστη ανάγκη για ικανοποίηση. Είναι βέβαιο πως και για τους δύο αγαπημένους, ο ερωτισμός έπαιζε πρωτεύοντα ρόλο. Αλλά είναι επίσης διαπιστωμένο από τα στοιχεία, πως η σχέση αυτή έφερνε στα άκρα την κατάσταση και οδήγησε στο τραγικό τέλος.

Ένα ακόμη σημείο αξίζει να αναφερθεί:
Ο Έρολ Φλυν πέθανε σε περίοδο εκλείψεων (Έκλειψη Σελήνης στις 23 Ιχθύων 29’ σε τετράγωνο με τον Ήλιο, τον Πλούτωνα και τον Ερμή του), ενώ γεννήθηκε με έκλειψη πάνω στον Ήλιο του. Η ενεργοποίηση αυτής της έκλειψης λίγο πριν τον θάνατό του, ενίσχυσε τις αδυναμίες της ήδη προσβεβλημένης υγείας του και συνέβαλε στο τέλος.

 

Λίλιαν Σίμου

Advertisements

Σχολιάστε

Συνδεθείτε για να δημοσιεύσετε το σχόλιο σας:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s